Ο χρυσός κανόνας για κάθε επιχειρηματία είναι: «έλα στη θέση του πελάτη σου».
Η βασική διαφοροποίηση της Inncha είναι ότι δεν πουλάμε απλά υπηρεσίες, αναλύουμε τα στοιχεία εκείνα που μας καθοδηγούν στην επιλογή των κατάλληλων προωθητικών ενεργειών.
Ακολουθούμε μια σειρά διαδικασιών με στόχο να αναλύσουμε τη θέση της επιχείρησης (positioning) σε σχέση με το προϊόν, τον ανταγωνισμό, τις απειλές αλλά και να αναδείξουμε τις ευκαιρίες (SWOT analysis) που θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε για να αυξήσουμε τις πωλήσεις της, χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία marketing με την μεγαλύτερη δυνατή αποδοτικότητα.
Πριν από κάθε μικρό ή μεγάλο project ,σύμβουλος της Inncha πραγματοποιεί συνάντηση με την εταιρεία πελάτη, ενημερώνεται και έτσι η εταιρεία έχει πολλαπλά οφέλη.