Η ιστοσελίδας χωρίς επισκέπτες, είναι σαν μαγαζί χωρίς βιτρίνα, αφού κανείς δεν βλέπει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει, όσο ωραία και χρήσιμα εάν είναι αυτά. Επομένως η κατασκευή ενός websiteείναι μια σημαντική νέα αρχή που όμως από μόνη της δεν ωφελεί. Μια επαγγελματική ιστοσελίδα μπορεί να προσφέρει άμεσα, όταν την επισκέπτονται καθημερινά άτομα που τους ενδιαφέρει το περιεχόμενο της.
Google Adwords: Ένας από τους πιοκαινοτόμους και οικονομικούς τρόπους προσέγγισης πελατών με κύριο χαρακτηριστικό ότι η διαφήμιση εμφανίζεται μόνο σε πελάτες (και όχι γενικά σε καταναλωτές) που τη δεδομένη χρονική στιγμή έχουν την ανάγκη και ήδη αναζητούν το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλει να προωθήσει η επιχείρηση. Επιπλέον το κοινό που μπορεί να στοχεύσει κάποιος δεν έχει όριο και τα αποτελέσματα απόδοσης της διαφήμισης είναι μετρήσιμα (Pay Per Click).
Ένα website με πολύ χαμηλή επισκεψιμότητα είναι το ίδιο με ένα μαγαζί που δεν εισέρχονται πελάτες σε αυτό. Αντίστοιχα ένα website με μεγάλη επισκεψιμότητα είναι σαν ένα κατάστημα γεμάτο από πελάτες. Εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς τη διαφορά σε πωλήσεις (conversion rate) αναλόγως των επισκεπτών του.
Τα Google Adwords είναι απαραίτητα και αποδοτικά για κάθε επιχείρηση που διαθέτει εταιρικό website αφού πετυχαίνει πολλαπλά οφέλη όπως:
-Άμεση αύξηση επισκεψιμότητας από επιλεγμένο κοινό με μετρήσιμα αποτελέσματα (Google Analytics).
–Αύξηση εισερχομένων κλήσεων ή και πωλήσεων βάση στόχων.
–Στοχευμένη προώθηση, αφού προσεγγίζει το κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης.
–Δωρεάν έρευνα αγοράς & μελέτη ανταγωνισμού με βάση τα keywords.
-Τα πιο χαμηλά κόστη διαφήμισης καθώς χρεώνεστε μόνο όταν ο πελάτης κάνει κλικ (ppc) ή όταν δει την διαφήμιση (display) με αναλυτικά reports, πλήρη on line έλεγχο της απόδοσης της διαφήμισης με δυνατότητα άμεσης επέμβασης.