ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η εταιρική ταυτότητα της εταιρείας είναι αυτή που την ξεχωρίζει και την κάνει άμεσα αναγνωρίσιμη στο ευρύ κοινό. Περιλαμβάνει όλα τα ιδιαίτερα στοιχεία και τα μοναδικά χαρακτηριστικά, που προσδιορίζουν την επιχειρηματική της ταυτότητα και το προφίλ της.
Η κουλτούρα και οι αξίες που διέπουν την επιχείρηση, θα πρέπει να είναι άμεσα συνυφασμένες με την στρατηγική και την εικόνα των προσφερόμενων προϊόντων/υπηρεσιών της. Η ξεκάθαρη προβολή της ταυτότητας μιας επιχείρησης, αποτελεί και τον καθοριστικό παράγοντα επιλογής της, από τους υποψήφιους πελάτες.
Επιπρόσθετα, ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται το εμπορικό σήμα της κάθε επιχείρησης, είναι αυτός που εξασφαλίζει μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης, αφοσίωσης και επιτυχημένης συνεργασίας.
Προτού όμως διαμορφωθεί η εταιρική ταυτότητα μιας επιχείρησης, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε ποια είναι η στρατηγική της.

Ακολουθούν 6 πράγματα που θα βοηθήσουν σε αυτό:

1. Όραμα

Ποιο είναι το όραμα της επιχείρησής σας.

4. Προσωπικότητα

Ποια είναι η προσωπικότητα της επιχείρησής σας. Αν ήταν άτομο τι χαρακτήρα θα είχε;

2. Αξίες

Ποιες είναι οι αξίες και τα οφέλη της.

5. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, σε σχέση με την αγορά.

3. Αποστολή

Ποια είναι η αποστολή της και γιατί.

6. Τρόπος επικοινωνίας

Ποιος είναι ο πιο διαδεδομένος τρόπος επικοινωνίας, σε σχέση με τους πελάτες.

Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Περιλαμβάνει:

  • Σχεδιασμός Λογότυπου (Branding)
  • Επιλογή κατάλληλων γραφιστικών (Web design)
  • Δημιουργία επαγγελματικής κάρτας
  • Προετοιμασία διαφημιστικού υλικού, με βάση το λογότυπο της επιχείρησης
  • Στήσιμο διαφημιστικού περιπτέρου (αφίσες, Roll up, ψηφιακές κορνίζες κ.τ.λ.)

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ BRANDING ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ:

  • Επωνυμία: Χρειάζεται να διατυπώνεται με απλό και σύντομο τρόπο, με την κατάλληλη γραμματοσειρά και το σωστό μέγεθος, έτσι ώστε να είναι εύκολη στη διάδοσή της.
  • Tagline: Η συμπληρωματική φράση που συνοδεύει την επωνυμία της, ώστε να γίνει δημοφιλής και σαφέστερη η περιγραφή της π.χ. έχεις γάλα φτιάξε κρέμα ΓΙΩΤΗΣ.
  • Λογότυπο: είναι το ισχυρότερο οπτικό μέσο της εταιρικής ταυτότητα, καθώς δημιουργεί μία συγκεκριμένη εικόνα και αντίληψη του κοινού προς την εταιρεία. Η επιλογή χρωμάτων και σχημάτων είναι εξίσου σημαντική, διότι συνδέεται άμεσα με τα συναισθήματα και το ύφος που θέλετε να μεταφέρει η επιχείρηση σας στους υποψήφιους πελάτες.
  • Έντυπα: Όλα τα έντυπα της επιχείρησης πρέπει να είναι στο ίδιο layout με την εταιρική εικόνα της επιχείρησής σας.
Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιους συμβολισμούς χρωμάτων που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε μαζί ένα επιτυχημένο και μοντέρνο “Βrand” για την επιχείρησή σας.

Χρώματα

 

  • Κόκκινο Νεανική και δυναμική εικόνα
  • Ροζ Θηλυκότητα και πολυτέλεια
  • Πορτοκαλί Φιλική και παιχνιδιάρικη εικόνα
  • Πράσινο-Σύνδεση με τη φύση, ηρεμία και οικολογική συνείδηση.
  • Κίτρινο– Διασκεδαστική και οικονομική εικόνα
  • Μπλε– Σταθερότητα και αξιοπιστία
  • Μωβ – Αίσθημα πολυτέλειας
  • Καφέ – Ανθεκτικότητα και αρρενωπότητα
  • Μαύρο– Μοντέρνα, σοβαρή και σύγχρονη εικόνα