ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Η εταιρική σας ταυτότητα είναι αυτή που σας κάνει άμεσα αναγνωρίσιμοι στους πελάτες σας. Το κοινό σας θα συσχετίσει την εταιρική σας ταυτότητα με το προϊόν ή την υπηρεσία σας και αυτό είναι που δημιουργεί τη σύνδεση μεταξύ εσάς και των πελατών σας, χτίζει την αφοσίωση τους και καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες σας θα αντιληφθούν το εμπορικό σήμα σας.
Πριν ξεκινήσουμε να δημιουργήσουμε την εταιρική σας ταυτότητα είναι πολύ σημαντικό να έχουμε σαφή και ολοκληρωμένη στρατηγική.
Ακολουθούν 6 πράγματα που θα βοηθήσουν σε αυτό:
1. Ποια είναι η αποστολή σας και γιατί
2. Ποίες είναι οι αξίες σας και τα οφέλη σας
3. Ποίο είναι το όραμα σας
4. Ποια είναι η προσωπικότητα της επωνυμίας σας. Αν ήταν άτομο τη χαρακτήρα θα είχε;
5. Η διαφοροποίηση σας από τον ανταγωνισμό
6. Ποιος είναι ο πιο διαδεδομένος τρόπος επικοινωνίας που έχετε με τους πελάτες σας
Περιλαμβάνει:
Επωνυμία: καλό είναι να διατυπώνεται εύκολα και γραπτά όσο και λεκτικά έτσι ώστε να είναι εύκολο στη διάδοσή της.
Tagline: η συμπληρωματική φράση που συνοδεύει την επωνυμία έτσι ώστε να γίνει σαφέστερη η περιγραφή της π.χ. έχεις γάλα φτιάξε κρέμα ΓΙΩΤΗΣ
Λογότυπο: είναι το ισχυρότερο οπτικό μέσο της εταιρική ταυτότητα καθώς δημιουργεί μία συγκεκριμένη αντίληψη του κοινού προς την εταιρεία. Η επιλογή των χρωμάτων είναι εξίσου σημαντική διότι συνδέεται άμεσα με το ύφος που θέλετε να παρουσιάσετε στους υποψήφιους πελάτες. Ενδεικτικά αναφέρουμε Κόκκινο (νεανική και δυναμική εικόνα) Ροζ (θηλυκότητα και πολυτέλεια) Πορτοκαλί (φιλική και παιχνιδιάρικη εικόνα) Πράσινο (αν η επωνυμία συνδέεται άμεσα με φύση ή με το χρήμα). Κίτρινο (διασκεδαστική, κατανοητοί και οικονομική εικόνα), Μπλε (σταθερότητα και αξιοπιστία) Μωβ (πολυτέλεια). Καφέ (ανθεκτικότητας και αρρενωπότητας) Μαύρο (μοντέρνοι και σύγχρονοι)

Έντυπα: Όλα τα έντυπα της επιχείρησης πρέπει να είναι στο ίδιο layout με την εταιρική εικόνα. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με τη χρήση των χρωμάτων , των σχημάτων και γενικά ακολουθώντας το style του λογοτύπου.
Διαδίκτυο: Η συνοχή, που επικρατεί στην έντυπη μορφή επικοινωνίας, είναι απαραίτητο να ακολουθείται και σε κάθε προβολή της εταιρείας στο internet. Με τον τρόπο αυτό οι χρήστες του διαδικτύου θα μπορούν πολύ εύκολα να λάβουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης.
Τέλος ένα επιπλέον όφελος της σωστής εταιρικής ταυτότητας είναι τα χαμηλότερα budget σε διαφημιστικές καμπάνιες όλων των ειδών λόγω της πολλαπλάσιας αναγνωσιμότητας της εταιρείας.
![AdobeStock_84503767 [Converted] AdobeStock_84503767 [Converted]](https://inncha.gr/wp-content/uploads/2020/12/etairiki_tautotita-800x630.jpg)